DenLillaByn

Alla inlägg under september 2011

Av Matilda - 29 september 2011 11:53

Jag har inte skrivit pålänge. Sjukdomen har drabbat mitt liv. Jag har varit förkyld i tre veckor ungefär. Jag försöker bota den med fruktsoppa, bara för att jag gillar fruktsoppa så mycket.

Men min sjukdom är inte den värsta, utan det är så att även min dator har insjuknat i någon slags infektion i hårdisken. Jag har försökt med fruktsoppa även på honom, men han vill inte ta in det. Jag har försökt med varm fruktsoppa också, men inte ens det har hjälpt. Min pappa fick ta hem honom till sig och se om han kunde bota honom, men inte ens det fungerade. Så Kjell & company fick donera en ny hårdisk till honom, han hadeinte klarat sig annars. Så nu har piggnat på sig och får inom en snar framtid komma hem igen.

Och det innebär att jag kan börja kludda av mig lite här igen. Det ska bli roligt men jag kan inte sticka under stolen med att det ska bli roligast att börja spela the sims igen.



Igår köpte jag ny raggsockor. Fruktansvärt bra eftersom det börjar bli vargavinter snart. Raggsockor är bland det bästa. Speciellt när man ser att det finns så bra sådana på ÖB. KATSCHING.



Fånga Dagen

M


Snart kommer Andrea till mig.mmums



Presentation


Jag kan ju börja med att berätta att jag är 25år om tre måndader. Vilket inte känns på något speciellt sätt. Jag bor tillsammans med katten James och med min kille då han inte jobbar i norge. I sex år har han stått ut med mig. Med mitt tjat om massage, at

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards