DenLillaByn

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

NEJ

Av Matilda - 30 oktober 2012 18:08


 


Det var tyvärr bara en dröm. Låt mig somna om.


 
 
Zmackie

Zmackie

30 oktober 2012 19:01

Hej! älskar din blogg, har startat en novell om Justin Bieber kanske inte intresserar dig men läs gärna, kram :)

http://wwww.zmackie.bloggplatsen.se

Matilda

30 oktober 2012 19:09

hej! herregud så roligt! just Justin Bieber är ju inte någon jag egnat så mycket tid åt, men kikar kanske in sen..:)

 
Ziss

Ziss

30 oktober 2012 20:39

ÅÅÅ vad avis jag blir på att du bor vid havet!!
Älskar göteborg , ska faktikst dit snart . Ska på massagekurs i Kärna ,lära mig Hot Stonemassage:)
Börjar bli dags att boka boende oxå kom jag på :))
Härlig blogg du har, ska surfa runt lite till.

Kram

http://zisstarycket.bloggplatsen.se

Matilda

30 oktober 2012 20:42

ja de är verkligen fint vid havet, det är dock lite mer än två timmar från göteborg. 40min från norska gränsen.
åh vad kul med massagekurs. Lycka till på den!

 
Johanna

Johanna

30 oktober 2012 21:02

Den 1 december ordnar jag bloggträff i skåne.
Vore kul om du vill komma. Läs mer på länken nedan

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/kategori/205035-bloggtraff/

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

31 oktober 2012 16:58

Tack så mycket :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 22 april 2013 08:10


boomboom, vi är förortsungar men här i betongdjungeln är vi kungar boomboom, från en värld till en annan samlas vi tillsammans förortsungar boomboom, vi är förortsungar men här i betongdjungeln är vi kungar. boomboom, från en värld till en anna...

Av Matilda - 21 april 2013 09:51

När jag vaknade för 3 timmar sedan visste jag att det var något särskilt med den här dagen. Men jag kunde inte komma på det. Jag gick bort till kaffebryggaren och satte i gång den. Min hjärna arbetade hårt med att försöka komma på vad det är med denn...

Av Matilda - 19 april 2013 16:17

Det här med väder är något som jag tycker är märkligt. Jag kan inte riktigt lita på det. Jag försöker att tänka positivt. Och jag försöker att förlåta och glömma, men vädret bara sviker mig, gång efter gång. När ska det ta slut? Hur ska vi kunna fort...

Av Matilda - 2 februari 2013 09:35


Det finns en plats, ett hus, en glänta som har flyttat in i mitt huvud. Hur mycket jag än kämpar och stretar emot så kommer platsen, huset alltid tillbka till mig. När jag går och lägger mig, när jag går på promenad, när jag äter, när jag jobbar, när...

Av Matilda - 3 januari 2013 12:53

Veckan innan jul bestämde jag och min man för att lämna katten hemma och åka till Prag. Jag Tyckte det skulle bli skönt och roligt att komma bort lite. Dagen kom och vi landade på flygplatsen i prag. Allt verkade bra. Men så fort vi kom ut på stan så...

Presentation


Jag kan ju börja med att berätta att jag är 25år om tre måndader. Vilket inte känns på något speciellt sätt. Jag bor tillsammans med katten James och med min kille då han inte jobbar i norge. I sex år har han stått ut med mig. Med mitt tjat om massage, at

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards