DenLillaByn

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Matilda - 16 augusti 2011 08:08

Nu är det snart dax för mig att åka till Astrid Lindgrens värld. E med familj kommer nog snart och hämtar mig. Jag hoppas verkligen att jag fått med mig allt. Införskaffade mig ett par regnbyxor igår som jag packat ner allafall. Jag har redan lite hemlängtan..


Nu är det bara några dagar kvar på jobbet här i Uddevalla. Det ska bli roligt att byta jobb och förföytta oss till Tanumskommun, och våran nya lägenhet i Grebbestad. Jag älskar verkligen våran nya lya. Jag kommer att trivas som fisken i vattnet där under alla kalla höstdagar.

Det är också bra att det är en timme närmare till Andrea, och det är också en timmes närmare väg från henne till mig. Det kommer bli kanon, eftersom jag saknar Andrea så himlans mycket ibland.


  Nästa gång Andrea kommer hoppas jag att hon har med sig sitt "kasta gris"


Fånga Dagen M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag kan ju börja med att berätta att jag är 25år om tre måndader. Vilket inte känns på något speciellt sätt. Jag bor tillsammans med katten James och med min kille då han inte jobbar i norge. I sex år har han stått ut med mig. Med mitt tjat om massage, at

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards