DenLillaByn

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Matilda - 19 april 2013 16:17

Det här med väder är något som jag tycker är märkligt. Jag kan inte riktigt lita på det. Jag försöker att tänka positivt. Och jag försöker att förlåta och glömma, men vädret bara sviker mig, gång efter gång. När ska det ta slut? Hur ska vi kunna fortsätta våran relation när du envisas med att ge regn hela tiden,i mitten av april? Var är solen? Varför kan jag och vädret inte bara bli samms. Jag bestämde mig i onsdags att förlåta vädret ännu en gång. Men nu är det kört. Jag tänker inte lita på det mer. Du kommer inte att bli förlåten den här gången. För när torsdagen kom så var det storm. Och det blåste och regnade inte bara. Tro det eller ej. Men det regnade blått!


 


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag kan ju börja med att berätta att jag är 25år om tre måndader. Vilket inte känns på något speciellt sätt. Jag bor tillsammans med katten James och med min kille då han inte jobbar i norge. I sex år har han stått ut med mig. Med mitt tjat om massage, at

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards