DenLillaByn

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Matilda - 25 mars 2012 16:01

Dagen började kl 5.30 idag, då jag körde Billy till sin samåkningbil. Han börjar jobba i norge i morgon och blir borta i hela två veckor. Så jag får fördriva den kommande tiden själv. Jag ska göra det bästa av den och åka till Andrea i Oslo. Det ska bli toppen!


Idag har varit en hemmadag i mjukiskläder med kaffe och radio. En söndag helt i min smak. Har äntligen fått orken att sortera mina bilder på minneskortet, så sakta men säkert kommer några av dom dyka upp.




En dag i höstas så skulle det fiskas hummer. Så jag fick så snäll följa med grabbarna ut.

 


Björn och Billy kände sig manliga och det verkade som om dom trodde att vi skulle få så många hummrar så vi skulle bli ekonomiskt oberoende för allframtid.

 


Men inte en enda hummer fick vi , Björn och Billy blev så arga och besvikna så att dom blev helt skeva.


 


Typiskt män tänkte jag och fortsatte hänga bakom båten och hysteriskt leka med den enda sjöstjärnan vi fått


 

Presentation


Jag kan ju börja med att berätta att jag är 25år om tre måndader. Vilket inte känns på något speciellt sätt. Jag bor tillsammans med katten James och med min kille då han inte jobbar i norge. I sex år har han stått ut med mig. Med mitt tjat om massage, at

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards