DenLillaByn

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Matilda - 27 mars 2012 11:37

Idag står det träning på schemat. När jag läser det inser jag hur tråkigt det ser ut. Är det verkligem jag som bestämt det? Det verkar inte bättre, då nu sitter jag här och väntar in Sara som ska göra mig sällskap (det stod altså träning på Saras schema med)


INatt sov jag väldigt oroligt. Jag vaknade vid fem tiden och kände en olustig känsla. Något i den lilla byn var inte som vanligt. Jag kände mig på något sätt iaktagen.

Men jag valde att kravla upp ur sängen och försökte hitta vad det var som gav mig den olustiga känslan.


 


Jag gick upp och kikade ut genom fönstret. ÅHH typiskt tänkte jag. Det var ju bara Andrea som satt i sin fåtölj och läste på taket.

Hej Hej sa jag tyst för mig själv och gick och la mig i sängen igen.


 

Presentation


Jag kan ju börja med att berätta att jag är 25år om tre måndader. Vilket inte känns på något speciellt sätt. Jag bor tillsammans med katten James och med min kille då han inte jobbar i norge. I sex år har han stått ut med mig. Med mitt tjat om massage, at

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards